Boek niet gevonden?


Digitale trends en tools in 60 minuten 11 -   Contentmarketing in 60 minuten

Digitale trends en tools in 60 minuten 11 - Contentmarketing in 60 minuten

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek.

Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller 'Zakelijk twitteren voor beginners'.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Beschikbaarheid: Niet in voorraad

€ 19,99
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.

Geef u op voor een melding wanneer dit product weer in voorraad is


 

Titel Digitale trends en tools in 60 minuten 11 - Contentmarketing in 60 minuten
Artikelnummer 4c2f3d60-132d-4ab3-a1a0-e6e6adf2396e
Uitgever Haystack, Uitgeverij
Auteur Carlijn Postma
Jaartal 2014
Band Nee
Druk 1
Bladzijden 144
Staat Nieuw
Toelichting op staat Nee
ISBN-13 9789461261014

Andere boeken

Bericht van de Tweede Wereld Oorlog deel 6

Meer info »

€ 3,75

Bericht van de Tweede Wereld Oorlog deel 6
Asterix de roos en het zwaard

Meer info »

€ 3,55

Asterix de roos en het zwaard
Oude prentkaarten vertellen over Harskamp, Otterlo en Wekerom/de Valk

Meer info »

€ 22,50

Oude prentkaarten vertellen over Harskamp, Otterlo en Wekerom/de Valk
Nunspeet 1910 Deel I; de kom van het dorp

Meer info »

€ 17,50

Nunspeet 1910 Deel I; de kom van het dorp