Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988

Heineken 1949-1988


Heineken 1949-1988. De geschiedenis van Heineken na de Tweede Wereldoorlog wordt gekenmerkt door groei en internationalisatie. In deze groei heeft een aantal algemene factoren een rol gespeeld: de kwaliteit van produkt, organisatie, toegepaste technologie en techniek, het reclame-, verpakkings- en merkenbeleid, een bijna conservatief te noemen financieringspolitiek: een lage dividend 'pay-out' en dus sterke reserveringsvormen, en ten slotte een gezond opportunisme met zo nu en dan dan de onontbeerlijke dosis geluk.

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 12,50
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.


Andere boeken

In de Goudmijnen van Zuid-Afrika

Meer info »

€ 5,00

In de Goudmijnen van Zuid-Afrika
Oude prentkaarten vertellen over Harskamp, Otterlo en Wekerom/de Valk

Meer info »

€ 22,50

Oude prentkaarten vertellen over Harskamp, Otterlo en Wekerom/de Valk
De ontwikkeling van de nationalistische beweging in Nederlandsch-Indië (Eerste stuk 1917-medio 1923)

Meer info »

€ 30,00

De ontwikkeling van de nationalistische beweging in Nederlandsch-Indië (Eerste stuk 1917-medio 1923)
De Saga van de Chaosoorlog

Meer info »

€ 11,95

De Saga van de Chaosoorlog