Boek niet gevonden?


Invloed

Invloed

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
* de werking van invloed in andere culturen;
* de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
* recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en geldt wereldwijd als dé autoriteit op het gebied van beïnvloeding.

Beschikbaarheid: Niet in voorraad

€ 19,95
Bij ons betaalt u ongeacht de hoeveelheid boeken € 3,95 aan verzendkosten in Nederland.

Geef u op voor een melding wanneer dit product weer in voorraad is


 

Titel Invloed
Artikelnummer 40e0a798-6240-47ae-9ee4-e35ab326ebbf
Uitgever Academic Service
Auteur Robert B. Cialdini
Jaartal 2009
Band Nee
Druk 5
Bladzijden 306
Staat Nieuw
Toelichting op staat Nee
ISBN-13 9789052617152

Andere boeken

Suske en Wiske De ijzeren schelvis (NR 76)

Meer info »

€ 3,00

Suske en Wiske De ijzeren schelvis (NR 76)
Transweik

Meer info »

€ 90,00

Transweik
Wie zijn zij, en vanwaar zijn zij gekomen?

Meer info »

€ 12,50

Wie zijn zij, en vanwaar zijn zij gekomen?
Storm, Vandaahl de verderver nr 16

Meer info »

€ 6,00

Storm, Vandaahl de verderver nr 16